Gul1935 Arkadaşlar bebeğim 1,5 aylık. Dün akşam 10 da yattı bugün sabah 6 buçukta uyandı. Bu süreçte uyandırmam gerekiyor mı mama için deliksiz uyuyabiliyor. Genelde hep uykuları 4-5 saat mama için uyandırmam lazım mı
Cinarsaitinannesi Gul1935 1.5 aylık bebek 8 saat uyutulmamalı kan şekeri düşer uykusunu açmadan 3-4 saatte bir mamasını yedirin
Gul1935 Cinarsaitinannesi öyle mi doktora söyledim birşey demedi sağolun benimde işime sinmedi o şekilde zaten
Gul1935 Cinarsaitinannesi uyurken gazını çıkaramıyorum sorun olur mu ki uyandırdığımda geri yattığında
Cinarsaitinannesi Gul1935 geri uyutmakta zorlanmıyorsan uyandırıp gazını çıkarıp uyutabilirsin. Benim oğlumda uyurken çıkaramazdı gazını mecburen öyle yatırıyordum gündüz masaj yapıyordum karnına
Gul1935 Cinarsaitinannesi çok sağolun teşekkür ederim bilmeseydim uzun süreli uyumasına engel olmucaktım dün doktora gittik söyledim hatta doktor hacettepe mezunu iyi de bir doktor. 8 saat bıraksam uyuyor dedim. Hiçbirşey demedi ama benim içim rahat etmiyordu aç aç uyuyor diye. Uykuda önemlidir diyerek geçiştirdim. Doktorsan öğrenirim dedim. Doktor uyusun ne güzel dedi. Ama benim hala içime sinmiyordu
Cinarsaitinannesi Gul1935 bebeğe en çok gece beslenmesi kilo aldırırmış benimde içim rahat etmezdi uyandırıyordum benim çocuklar maşallah ayda 1-1.5 kilo alırlardı. doktorun söylemesi lazımdı aslında bir kere yada iki kere uyandırıp besleyin diye hatta bazısı rüya öğünü der tam uyandırmadan yedirip yatırıyorlar geri. İsterseniz bir de aşı için sağlık ocağına giderseniz oradaki doktora ebeye sorun. Bizim çocuk doktorumuz geceleri 3 saatte bir besleyin demişti. Maşallah uyuması çok güzel ama mideleri küçük acıkırlar hemen