Mucizemyoldaaa_ Yarın kontrolüm varr. Doğum şeklimiz az çok belli olur diye tahmin ediyorum. İri bebek olacak demişti doktorum kilosundan yola çıkarak bir yol çizeriz yarın 🥹 sezaryen olursa kaçıncı haftada oluyor kızlar?
Miniginannesiiii1111 Mucizemyoldaaa_ 39 da alır Allah izin verirse 39+1-2-3 gibi benim ikinci sezeryan olaca 39 gibi alırız dedi banada günüm daha belirsiz 32+1 şuan şükür
Bebegimibeklerken__ Merhaba ben 38+4 üm şu an. Doktora göre değişmekle birlikte pazartesi alacak benim doktorum 39+1 olmuş oluyorum
Mucizemyoldaaa_ Miniginannesiiii1111 sağlıkla gelsin inşallah. Benimde ilk gebeliğim bakalım ne olacak ne bitecek bilmiyorum. Yalancı sancılarım var 1 haftadır ama işte iri olursa normal doğum yaptırır mı yapabilir miyim hiç bilmiyorum
ppmerlina Mucizemyoldaaa_ ayy hayırlısıyla kucaklarımıza alalım benim de yarın kontrolüm var kız 🤣🤣🤣 aramızda tam 10 hafta var ama ben 28′im Benim bebiş için de doktor minyon olacak dedi böyle devam ederse ortalama 2.500 gr doğar dedi bakalım inşallah kilo almıştır
Mucizemyoldaaa_ ppmerlina inşallah canım. Kaşar peynir muz portakal suyu çok tükettim ben en başından beri gerçi genetik birazda kendimden ufak bi bebek beklemiyorum 🤣
ppmerlina Mucizemyoldaaa_ hiiç belli olmaz valla kilolu annenin zayıf bebeği olurken zayıf annenin tosuncuk bebeği olabilir 🤣😍
Mucizemyoldaaa_ ppmerlina normal doğumu bekliyoruzz çok şükürrrr🤲🏻🤲🏻🧿 geçen haftadan bu haftaya 100 gr almış sadece
ppmerlina Mucizemyoldaaa_ oyy çok şükür çok sevindim normal gözükmesine 🧿🤲🏼🤲🏼 kilo durumu nasıl yani iyi miymiş ben hiç anlamıyorum aşk
Mucizemyoldaaa_ ppmerlina 100 gram almış kuzum 3.600 🧿😍dedi 40 haftayı beklemezse normal doğurursun dedi 4 kg da olsa bence doğurabilirsin dedi dua ediyorum 4 kg olmadan haftaya doğsa diye 🥹🥹
Mucizemyoldaaa_ ppmerlina valla hurma ve ananas yiyorum bolca 😂 tam buğday ekmeğe geçiş yaptım zaten istesem de yemek yiyemiyorum bu ara iştahım yok midem almıyor