elfgkce- Kızlar bebek hareketleriniz nasıl ben bi baya hissediyorum birde oluyor hiç hissetmiyorum gün boyu normal mi aceba genelde ayakta çok durduğum zaman az hissedebiliyorum sizler de nasıl
cansuuusuu elfgkce- bende 20+4 üm çok net hissediyorum artık çok hareketli gün boyu defalarca hissediyorum özellikle sırt üstü uzanırken
Briahll elfgkce- normal canım ben 27 haftadayım artık Hergün düzenli hissediyorum ama mesela 25 haftamda 2 3 gün baya hareketli geçti ozaman gün boyunca hissetmediğim bile oldu 25 haftalık olmasına rağmen🌸