Gul1935 mama ağırlıklı besleniyor sağım yaptığımda 30 40 geliyor biriktirip 60 yapıp çocuğa veriyorum günde 3 kez falan anne sütü içiyor böylece gerisi mama memede durmayı da çok seviyor emiyor ama ağzına bir şey geliyor mudur bilmem
Kendini neden kötü hissediyorsun zehir vermiyorsun mama veriyorsun önemli olan bebeğin karnının doyması kardeşimde bende mamayla büyümüşüz anne sütü içenlerden daha sağlamım