Arkadaşlar ben doğum yapalı 1 buçuk ay oldu. Sezeryan oldum. Kanamam 5 gün önce tamamen durmuştu. Tekrar başladı. Ama öyle böyle değil. Günde 4-5 ped değiştirmem gerekiyor. 2 gündür bwrbat durumdayım. Doktora sordum normal dedi. Bana normal gelmedi. Hafif ağrımda var adet olmuş olabilir miyim. Emziremiyorum da