Sebastianbaci zorunlu sezeryan oldum. Ancak zorunlu olmasaydı yine tercihim sezeryandan yana olurdu. Evet anestezi etkisi geçince illa ki ağrı oluyor ama normal doğumda da oluyor, eve geldim kendi işimi kendim yaptım, çocuğumla çok şükür kendim ilgilendim, dikişler alındıktan sonra ki zaman bebek gibi de geçiyor. Size biraz abartılarak anlatıldığını düşünüyorum. İlk ayağa kalkmanın çok zor olduğunu duydum ama aksine bana o kadar kolay geldi ki. Tamamen kişiye bağlı olduğunu düşünüyorum