34ilayda55 1 haftadır perişan haldeyim öksürük çok zorluyor beni artık ballı sular ıhlamurlar her şeyi denedim nerdeyse geçmiyor ne yapabilirim başka önerileriniz var mı ?
Gokturkmom_ 34ilayda55 bal+karabiber+nane yakar ama rahatlatır sizi,1 yk yiyebilirsiniz malzemeleri bol olsun
Zlm_dmrhn 34ilayda55 merhaba geçmiş olsun bizde ekimde doğum ama geçmeyen bir öksürük var bende herşeyi denedim ama asla geçmiyor.anlık rahatlatıyor sonra tekrar başlıyor.ilacın ismi nedir acaba?bana da bitane bitkisel şurup verdi ama asla fayda etmiyor
Kirginpapatya 34ilayda55 geçti mi neler yaptınız? Gündüz iyiyim ama gece olunca öksürmekten uyuyamıyorum 35. Haftam benimde :(
34ilayda55 Kirginpapatya tam anlamıyla geçti diyemem doktorum şurup verdi o rahatlattı biraz en azından gece uyuyabildim. Bitkisel denediğim şeyler anlık rahatlattı sadece sonra tekrar yoğunlaştı bi doktorunuza görünün derim çok zor gerçekten