Selin4335 size kim ve ne zaman teshis konuldu. Bana basindan beri bebegin birinin plesantasi asagida denililiyordu ama 2li tarama da plesanta previa totalis dendi ama yukari vikabilir dedi perinatalog. Sonra ayrintili yapildi 22. Haftamda ve hala yukari cikmamisti bana hep kanaman oldu mu diye soruluyorlardi. Ogune kadar hic bir sikayetim yoktu. Dikkat etmem gerektigi ve dogumumu universite hastanesinde yapmam gerektigini soylediler normalde doktorum ozeldeydi. Heyet raporu aldim. Fakat bi 4 gun sonra hastaneye gittim tahlillerimi yaptirmak icin cok merdiven cikmistim ve birazda yokus cikmistim biraz da stres vardi miyomum agri yapiyordu cunku. Aksamina asiri aktif kanamam oldu. Hemen acile universite hast. Gittim hem orda kendime bi doktor bulmustum bi gun oncesi. Cok sukur kanamayi durdurdular ama 5 gun gozetim altinda hastanede kaldim. Ve sonrasi evde surekli yatis. Simdi surekli 2hafta da bir kontrol ve ilaclarla tedavim devam ediyor. 26. Haftamdayim erken dogum riskim var. Bence sizde artik calismayin ve evde istirihat edin. Ozellikle merdiven cikmayin. Agir kaldirmayin. Ve kesinlikle universite hastanesinde iyi bi doktor bulun kendinize cunku dogum genelde biraz kanamali oluyormus. Ama hamileligini hic sorunsuz geciren bi cok kisi okudum. Dikkat ettiginiz surece bisey olmaz insallah.sizin derecesi ne plesanta previa nin?