Gokturkmom_ banda kantınden al dedı ama ben bır oncekı gun eczaneden aldım toz olanı eczane dıyor ıcecek olan bulamadım kaldırıldı Hemsıre dıyor bu ağır ıcerken aç ıctım ıcın mıde yanması olmuştu ama kusmamak ıcın kendımı çok sıktım bı andada yemek yıyınce mıde asidi çıkmış Olabılır bende mıde sorunu var tatlı tuketemıyorum hıc bır sekılde Mıdem yanıyor Bukadar sekerı ılk defa ıctım dıyebılırum