Kızlar gece 4.30-05.00 gibi her gece uyanıyorum. Ve uyumadan 1 sularinda dahi doyurucu şeyler yesem bile. İçim bi hoş uyanıyorum bir şeyler yiyorum ama doymuyorum ya da çok kısa süre doymusluk hissediyorum sonra yeniden başlıyor. Ellerim hafif titriyor böyle içim bi tuhaf oluyor elim ayağım bosaliyor gibi nolur bunun bi çaresi yok mu söyleyin. 10+2’yim ve bu uzun zamandır böyle…