Emanetimi_bekliyorum Kızlar 32+5 haftalık gebeyim vajinamda batma gibi var agrıyor tuvalet zor yapıyorum 2 gün öncede böyle oldu geçti şimdi yine dün doktora gittim rutin kontrol bunu söylemeyi unuttum neden agrı oluyor acile mi gitsem şeyimde baskı var sanki
susaMom_ Emanetimi_bekliyorum Bebeğin pozisyonu değişmiş olabilir kilosu arttığı için baskı olabilir şuan 26. Haftamdayım bende de bahsettiğiniz kasık ağrısı batması bıçak girmesi gibi ağrılar oluyor çünkü rahim hala genişliyor
gzeminn Emanetimi_bekliyorum aynisi benm oldu anlattiklarinizn sancm cikti nst girdinizmi tekrar gidin doktora
Ecisbicis Emanetimi_bekliyorum bebek doğum pozisyonuna gelmiş olabilir, ama genelde adet ağrısı gibi oluyor hissiyatı, batma yalancı kasılma olabilir mi?
Emanetimi_bekliyorum susaMom_ çok fena agrı ya valla Allah yardımcımız olsun saglıkla dogsunlarda geçmezse acile gideceğim
susaMom_ Emanetimi_bekliyorum sürekli devam ediyorsa ağrınız gidin benim ara sıra çok vuruyor 1 saate geçiyor mesela bebeği taşıyamadığımı düşünüyorum bazen valla
gzeminn Emanetimi_bekliyorum oluyodu az kalsin 34 de basladi benimde suan 36+ 0 ilaclarla duruyorun canim bir gun yatim hastanede
Emanetimi_bekliyorum gzeminn ikidir aynı oluyor yaklaşık 40 -45 dk sürüyor geçiyor sizde de mi böyle oldu
gzeminn Emanetimi_bekliyorum soyle soyliym yatgimda sorun yokdu ama tuvalete zor gidiyodum bisi oluyodu yani alttan simdi o gecti sukur :(
susaMom_ Emanetimi_bekliyorum 2. Gebeliğim ve aralarında sadece 9 ay var bedenim tam toparlanmadan hamilelik yaşadığım için muhtemelen böyleyim hareketlerinde sıkıntı yok günlük hareketleri oluyor bir kanamada yok