Ipek0z Feyza_nur_ceviz2308 ben kullandım. Mantar olmuştum o zaman vermişti doktor günde bir tane kullanıyordum üç günde tamamen geçmişti
Annekuzusu123 Feyza_nur_ceviz2308 hayır sadece ilk koyunca yanma oluyor o kadar faydası da akıntıyı kesti benim haftam büyük olduğu için geri başladı 37+0
Feyza_nur_ceviz2308 Annekuzusu123 bende yanma olmadı ama hiç bişey gelmedi 2 tane var içinde 3 gün ara ile uygulanıyormuş sarı akıntı oluyordu bende kaşınma bide şuan bişey yok
ylnydgd Ben de kullandım vajinal mantar kaynaklı. 3 fitildi. 1 gün arayla kullandım. Geçti mantar sorunu. Ekstra da travazol krem kullandım.
Esoylu1 Kullandım. Eger mantar enfeksiyonunuz varsa zaten geçmiyor gebelik boyunca devam ediyor ama fitil fayda ediyor.
Feyza_nur_ceviz2308 Esoylu1 35+0 haftalık hamileyim ama kaç defa idrar enfeksiyonu oldu doktor antibiyotik verdi tekrarlamaya devam etti şimdi de fitil verdi akıntı sarı geliyordu birde kaşıntı vardı ama şuan bişey yok
Annekuzusu123 Feyza_nur_ceviz2308 yok benimki son haftalarya o yüzden tekrarlıyor artık ister istemez bebek mesaneye rahime baskı yapıyor iyice son 10 günümüz Allah izin verirse