Mihrasina_ Kızlar 12 haftalık oldum 4 kilo verdim mide bulantısı kusma yüzünden acıksam bile bulantıdan hiç bir şeyi canım istemiyor ölmemek için yiyorum resmen ne zaman karnım çıkacak ne zaman eskisi gibi canım bir şeyler çekecek benim :(
miros3200 Mihrasina_ en fazlaa 16 yaa kadar canimm sanki oyleydi somraa istah aciliyor istemesendee yiyorsunn. insallah hemen gecer ❤️
susaMom_ Mihrasina_ 18-20. Haftalarda artıyor canım merak etme şuan 26. Haftadayım 1 saatte yediklerimi saysam inanmazsın😅
Iremsel_ Mihrasina_ bende senin gibiydim gözünü korkutmak istemem ama 22 olduk hala daha açılan bi iştahım yok -7 kilodayım daha kilo da almadım hiç ve aşırı bulantım kusmam olmadı iştahım kesildi sadece
yorgunannis Mihrasina_ benim 23 te açıldı iştahım deli gibi yemek istiyorum midem kazınıyor hatta her saat
ipekmom_ Mihrasina_ maalesef yaşayıp göreceksin, ilk gebeliğimde 6.haftadan 38e kadar devsm etti doğumla kurtuldum, ikinci gebeliğimde yine 6da başladı 16-17gibi bitti çok şükür, umarım en kısa sürede geçer 🫶🏻