Zero93 evet bence geliştirici olduktan sonra bebeğin hareketlerini hissetmemeye başladım zaten 28 + 2’de olmuştum yanlış hatırlamıyorsam 28 + 4’te de sancılandım doğumhaneye girdim ama bir şekilde durduruldu ve doğurmadım bence geliştirici yüzünden sancılarımın geldiğini düşünüyordum ama yanılıyor da olabilirim