Kızlar bebeğimde biberon reddi olduğunu nasıl anlayacağım. Yedirmek için kucağımıza aldığımız an ağlamaya baslıyor ve deli gibi tepiniyor. Şimdiye kadar gazı kakası var vs diye düsündük ama hiçbir şekilde tam olaran biberon reddi mi yoksa gazmı anlayamıyoruz. Gaz masajları hep yapıyoruz ama yinede almıyor biberonu. Yaklasık 1 ay olacak baslarda cok daha hafifti fakat artık 6-7 saat zorla bile besleyemiyoruz