ilkayelisaada Bugün kadın doğum doktoru bebeğinde bağırsak parlaklığı var dedi detaylı ultrasona 6 gün kaldı. Bağırsak parlaklığı durumunu yaşayan var mı aranızda acaba yardımcı olur musunuz