busraacelik öncelikle sizi korkutmak değil amacım deneyimini paylaşmak için yazıyorum ben ilk bebeğimde yaptırdım aman Nolacak ki diyip ve riskli çıktı sonra 3lü 4lü dediler doğruluk oranı dahada düşüyor onlarda (2li bildiğim kadarıyla %70 doğru diyorlar) bende prof doktora gittim şehir dışında neyse detaylı inceledi baktı bu çocukta birşey yok bana kalırsa ama testi hiçe sayamam amniyosentez veya genetik test dediler ama bence yaptırma dedi doktor doktorumada çok güveniyordum yaptırmadım ama 9ay içimde bir korku doğumumda dualar ediyorum içimden ve Allah’a şükür bebeğim sağlıklı şimdi 4yaşına girecek ve ikinciye hamileyim 12haftalık doktorum bu sefer ikili çöp önermiyorum genetik test yaptıracaksan yaptır dedi onu yaptırdım sonuç bekliyorum Allah’ın izniyle temiz çıkar amin 🌸🙏🏻