Serapcakir bana doktorum gaviskon içebilirsin demişti. Ama zorunda kalmadıkça yediklerine dikkat et yağlı ağır şeyler yeme demişti. Ben tahin tükettim midemde ekşime yanma olduğunda hep çok iyi geldi. Tahini sabah aç karnına içmekte mide koruyucu işlevi sağlıyormuş deneyebilirsin doğal birşey