ilkiminannesi Haftaya girdim Salı kadın doğuma randevum var büyük ihtimalle beta alcak ama ultorosonla da bakar mı ? Ve bebek varsa kese görünür mü Son regl tarihim 14 AĞUSTOS
EsoMom_ ilkiminannesi kan verip öyle emin olabilirsin sefere göre hesapla 2000 i geçerse görür doktor ama görmese bile rahim kalınlaşması oluyormus gebelikte sanırım o şekilde de anlayabilir :)
ilkiminannesi EsoMom_ ay dur heyecanlıyım zaten kız . Beta hamile olmam için yeterli çıksın da kese beklemeye razıyım
EsoMom_ ilkiminannesi kan ver güzel yükseliyorsa ona göre çünkü kimyasal olabiliyor yükselirken düşebiliyor kandan emin ol tamamen :)