meeese Selam Kızlar 32+1 hamileyim. D dimer testim 8650 çıktı (normal 80-500 değerleri). Doktorum çok tehlikeli Doğum için dedi.Bir gafta sonra tekrar ölç getir duruma göre iğne vericem dedi. Benim 20.haftamda bu değerim 4780 idi. O zamanlar clexane kullanmıştım. Sizce bu değerler çok mu yüksek sizin değerleriniz nedir ve doktorunuz ne dedi? İnternette hamilelikte yükselebileceği yazdığı için sizlerinkini merak ediyorum. Tehlikeli olduğu için birazcık panikledim.