herseyeragmengulun kızlar selam tansiyonum 9/5 çıkıyor ıkı uc saattir baş donmelerim var nasıl duzelecek doktora gitmem gerekirmi? acil cevaplarsanız sevınırım
Gokturkmom_ herseyeragmengulun yüksek kadar düşük tansiyon da sıkıntılı bi durum doktorunuz ile iletişime geçin
rabiiiij ikinci trimesterda misiniz bu dönemde baş ağrısı ve tansiyon düşüklüğü oluyormuş benim de sürekli düşüyor 8 4 oluyor aç kalmamaya çalışın az ve sık yemek yeyin