İstanbulda yasyorsan Kanuni Sultan Süleyman Hastanesinde doğum yaptım oranın perinotoloji bölümü en iyi diyorlar randevu almadan gidebiliyorsun şehir hastanesinden oraya yönlendirilen kişiler vardı ama senin tabi daha yukarı çıkma olasılığın var yukarı çıkan çok kişi var merak etme iyi dinlen