İzmir şehir hastanesi ile görüştüm. 24 eylülde doğumum olucak. Bunları söylediler ben şok. Kızlar 48 saat hastanede kalma şartı varmış ya ilk defa duyuyorum böyle bir şeyi neden var bilmem 1 gün yeter bence gerekli şeyler sağlandıktan sonra. Birde yeni çıkmış sözde doğumdan çıkar çıkmaz yoğun bakım sürecinde atlatıyormuşuz o anestezi arımını ilk 4 saat orda bebeğinde baş başa ebeler girip çıkarak kalabiliyormuşz kimse giremiyor aileden tabi. Baba bile bebeği ziyaret saatinde görebiliyormuş çoook saçma.