busecevik kesinlikle evet
Devlette yapılan ikili üçlü ve dörtlü tarama testlerini yaptırmanıza gerek kalmıyor öncelikle
Bu dediğim testlerin doğruluk oranı %70 iken, nipt testi ile bu oran %99. Burada çok kez yanlış testlere denk geldik hasta diyorlar sağlıklı çıkıyor sağlıklı diyorlar hasta çıkıyor sürpriz oluyor
Üç tane doğruluğu güvenilir olmayan testten ise bir tane gerçekten güvenilir bir test yaptırmak daha iyi
Hem cinsiyeti bilmiyorsanız %100 olarak öğrenmiş oluyorsunuz
Güncel fiyatı 14-20 arası. Ben 14’e yaptırdım