Kızlar maks 8 güne falan doğum yapacağım cuma belli olacak. Belki cuma doğuma bile alır.
Ve bugün kafamdan koca koca bitler ayıkladık. Nasıl farkedemedim bu kadar büyümüşler şoklardayım.
Oğlumdada minmacık siyah siyah döküldü.
Bitrin sprey/şampuan kullandım. Hamileler ve emzirenler kullanabiliyormuş.
2 yaş ikizlerim var (tam 2 değiller ekimde olcuaklarda. ) onlarda bir şey görmedim ama bu şampuanı acaba onlarada mı kullansam.
Lütfen bana bir şey önerin çok mlralim bozuk :(