Merhaba bugün 24 haftalık olduk, 3 gündür dışardan gözükecek kadar hareketli ben de endişeleniyorum normal mi bu kadar hareketli olması diye. Çünkü çevremdeki herkes sizin gibi derinden hissetmiş genelde. Bana da plasenta ön duvar yerleşimli dendi ayrıntılı ultrasonda. Ama 2 haftadır sağ sol alt üst her yerden hissediyorum günün her saatinde. Folik asiti fazla mı kaçırdık naptık 😅