iremclgn ygmrzmra13 iğnelerle, hastane ile hiç aram yoktur normalde ama nelere alışmaya çalışıyoruz evlatlar ıcın 🥹🥹 umarım gun geldıgınde çok panik olarak anın tadını çıkarmama engel olmaz
iremclgn ygmrzmra13 ona rağmen iyi geçti diyorsun yanı ben sakınlestırıcı ıstememle bayıltabıleceklerını söyledılerde bana Tansıyon problemi yaşıyorum son haftalardır öyle bir şey yaşanması durumunda komple bayıltırız dedı
iremclgn zezeeyyy kendimi nasıl sakınledtırebılırım o an pekı tansıyonum oynar yükselirse bayıltıcaklar
Yenibirannee iremclgn benim 2. doğumda oldu doktorum hatta ayy noldu kalp atışın inletiyor burayı dedi hemen kaş göz işareti yaptı başımdaki asistana sonrası güllük gülistan oldu bana 😂
Yenibirannee iremclgn hayır bayılmadım uyanıktım ama konuşmalar falan hiç aklımda yok gibi sakinleştirici vermişler işte odama giderken kahkahalar atıyordum konuşmam biraz yavaşladı hızlı konuşamıyordum 😂