Damla2024_ Kızlar 40+2 ye girdim bugün doktor kontrolüm vardı sancım sürekli 20 lerde seyrediyordu ama doktor doğum yok dedi sizce doğum normal olur mu yoksa sezeryana gider mi siz ne düşünüyorsunuz başınıza böyle bir şey geldi mi?
Hulya_Bal Damla2024_ 40+0 benimde 2 gun once alttan muayenede dr bebeğe dokundu 2 cm açıklık var catin müsait normal doğuma dedi ama dünkü kontrolde bebis geri gitmisti beklemedeyiz bebk hareketli baya yoğun akintida var nisanın gelmiş dedi.yarın tekrar gideceğim Pazartesiye kadar gelmezse yatış yapar sanci veririz dedi duruma göre bugünde baya baskı yapiyor kasiklarima hareketli bizimki hayırlısıyla saglikla kavuşalım insallah
Hulya_Bal Damla2024_ 20 ustune çıkmıyor açıklık hala aynı bebise dokunamadi yine dr pazartesiye yatış yapılacak o zamana kadar geldi geldi gelmedi suni sanci verilecek
Mukadder_44 Damla2024_ 38 haftayım dün geceye kadar nst de sancım hiç yoktu dün bir anda sancılanıp gittim 67 ye kadar çıktı eve git sıcak duş al dediler heran doğurabilirsin dediler ama yatış vermediler
susi2 Damla2024_ bende 40+6 yım sancılarım var ama düzensiz. Doktorum pazartesiye kadar vakit verdi eğer bebeğim kendi gelmezse pazartesi yatışım olacak suni sancı verilecek. Sancılarım 3-4 gündür var nişanımda bu sabah geldi.