Usluailesiy Yanılma payı çok olur 12 de kontrol için gittiğimde haftaya gel soyliyim sana dedi , o zamanda bebeği ben bile net gördüm nerdeysee şimdi 13 deyim kısmet olursa cuma günü gidicem bakalım soylicek mi . Yanılma payı olduğu için , net gördüğünden bende emin olmak istiyorum .
Bunun hakkında o kadar çok video izledim ve hala izliyorum monitörün başına geçip artık cinsiyeti ayırt edebilecek kadar olmuşumdur heralde 😂 Doktorun gördüğünü bende görmek istiyorum ancak o zaman içim rahat eder. Arada kalmaktan çok nefret eden bir insanım, hele bı de cinsiyet degisirse