Hanımlar selam, kızım aralık ayında 3,5 yaşında olacak, bu eylül 1 de önce oryantasyon sonra yarım gün olarak kreşe başladı.Benim tek amacım arkadaş akran görsün,kış boyu evde sıkılmasın,aktivite yapsın telâşıydı.Oryantasyonda herşey yolunda gibiydi,ilk yarım gün gittiğinde de bir sorun yaşamadık,ama sonraki günler bu gece uykusundan önce bile okula gitmek istemediğini söylüyor.Daha okul saati yaklaşıp giydirmeye başlarken ağlamaya başlıyor okula bir şekilde iknâ edip götürdüğümüzde duruyor,bize fotoğrafları geliyor ama hiç mutlu değil nu konuda.Biraz daha göndereyim diyorum eşim al çocuğu bekleme ay sonunu diyor,istemiyor diyor.Alışır mı acaba? Kararsızım