gzeminn Evet ben de hamileyken kullandım kasılma için veriyorlar zaten genel de hepsi bende de oldu işte normal dedi midem daha önce kanama yaptığından kesmek zorunda kaldı doktorum 28. Hafta da bi kullandım yatışta çıktım 2 hafta sonra yine sancım kasılmam oldu o zaman da doğuma kadar yattım 3 gün falan daha verip bıraktırdı işte