06f ben Hep Yaşadım Hatta Adet Olur Gibi Kanamam Oldu Kontrole Gittim Bebeğim İyiyidi Progestan İğne Yaptılar Fitil Veridler Ağız Yoluyla Alıyorum Kanamam Durdu Ama Kahverengi Lekelenmem Devam Ediyor 11+5 Olduk Hâla Progestan kullanıyorum doktorum bebek iyi olduğu sürece kahverengi leke risk teşkil etmiyor dedi