akdeniiss önce de o hastaneye başka doktora gidiyordum doğum yapmıştım. Haftam büyüdüğünde renkli ultrason almıştım yani bebek tam belli olunca vermisti doktorum. Bunda da en son 11 de gittim o zaman normal görüntü almıştım. Ama söylerseniz verir çünkü gerçekten çok iyi bi doktor❤️ ben bu kontrole gittiğimde söyleyeceğim. Makinalari cok iyi kalite olarak guzel goruntu çıkariyor. Muayene ücreti de 1850 veriyorum