Ben gittim normal rutindeki doktorum perinatolojiye yönlendirdi görün ordada dedi bende dr gökalp şenol beye randevu aldım bebeğin her şeyine baktı ilgilendi çok iyi bi doktordu içimi rahatlattı hatta şuan normal rutin doktorumdan devam ediyorum sana detaylıca anlatıyor herşeyi :)