Martta doğum yaptım o zamanlar hava soğuktu diye aldırmadım hem lohusalık hem kış dedim ama bugun burası yağmurlu biraz cama çıkıp yağmur seyredeyim dedim rüzgar varmış hemen titremeye başladım 4 5 saniye anca durdum camda üşümeme yetti başına gelen varmı kızlar ya çok kötü durum