Gokturkmom_ tugba6333 Ben geçen senenin aralık annesiyim 🥰Tahmini doğum tarihim 23 aralıktı sezaryen doğum yaptım 9aralık(38+0) da ♥️
Zmg7 tugba6333 Haftaya perşembe 38+5 olmuş olacağız ama yalancı sancılarım var bakalım erken gelmezse. Size ne dedi doktorunuz?