Ziziii Merhaba ben 32.4 hamıleyım, kız bebek. İlk cocuk sızın ıcın tahmını dogum ne zaman dıyolar? Ve hastane ıcın neler aldınız ? Yardımcı ola bılırmısınız?🙏bebek ıcın daha cok neler alınacaq lıste 🥺