Arkadaşlar ilk sefer 50 mg yüklediler yüksek çıkmış diyip 75 mg yaptılar onada yüksek çıktı dediler takip altında tuttum gayet normal ilerledi şekerim hatta düşük bile çıktı şimdi önceki teste göre bidaha yapamamız lazım diyolar sizce yaptırmalı mıyım yaptırmasam sıkıntı olur mu yaşayan var mı bu durumu