gonnabeamom Papp-A ve mom değerim normalden çok yüksek çıktı. Benim gibi yüksek çıkan var mı kızlar? Kötü bir şey mi?
Coolmum gonnabeamom önemli olan grafik onunla beraber yorumlanması gerekiyor tek başına bir anlam ifade etmez
Abs180220 gonnabeamom ikili testimde üçlü testimde düşük riskli çıktı anne yaşı sebebiyle neye göre yazıyorlar bilmiyorum 40-50 yaşında doğuranlar nasıl doğuruyor 😂 doktorum ikisinede normal dedi çok şükür doktorun grafiğe bakıp normal dediyse hiç takma kafana 🥰
cetinbebek gonnabeamom benmde sadece yaşım 34 olduğu için orta risk çıktı diğerleri düşüktü hiç problem yok dedi doktorum
gonnabeamom Coolmum Grafikte bir sorun yok dedi doktor, genel risk ortalamasına bakılıyormuş o da düşük bende. Bir şey olmaz inşallah. Sizde de öyle miydi?
gonnabeamom Dedikleriniz çok içimi rahatlattı benim yaşım da 33 sayılır. Kombine riskim çok düşük doktor öyle dedi inşallah temiz sağlıkla ilerlesin hepimizin gebeliği. Amin