denizuhal Kizlar 35 haftalık hamileyim . Hergun en az 15 bin adım yürüyorum her gun 1 saat egzersiz yapıyorum. Doğum inşallah kolay gecer . Boyle yapıp zor olan varmi acaba cok korkuyorum emeklerim boşa gider diye . Bana ekstra ne önerirsiniz
geleneksel1annem denizuhal ekstra bişsy yapmana gerek yok fazla fazla yapıyorsun zaten. Doğumun nasıl olacağı belirsiz yani o an ki duruma bağlı oluyor genelde. Korkma hiçbir emek karlılıksız kalmaz. İyi düşün iyi olsun😇
ddefnos denizuhal inşallah normal doğum olur canım bende her gün 10 bin adım pilates ve bi sürü egzersiz yaptım ama oğlum gelmedi 41.haftada sezeryan oldum. Bebek karar veriyor bence buna biz ne yaparsak yapalim
denizuhal geleneksel1annem inşallah cnm Allah büyüktür, ilki sezeryan oldu normal yapamadim:( bunu tekrar deneyeceğim dua edin bana
geleneksel1annem denizuhal Rabbim gönlüne göre versin senin ve bebeğin için en sağlıklısı neyse o olsun normal ya da sezeryan ikisi de annelik ikisi de doğum hiç farkı yok