Kızlar iyi geceler 😇 ilk gebeliğim 6+4 deyim keseyi gördük Pzt kalp atışı için gideceğim ama bugün yine bir kasık ağrısı ve dolgunluk hissi gibi bir his yaşıyorum çok korkuyorum ilk haftalarda da böyle ara ara olmuştu geçmişti bu normal mi biraz tedirgin oldum