alinci01
Kızlar 19+5 günlük hamileyim.Bir haftadır sol böbreğimin olduğu tarafta ara ara giren bir ağrı var.Ve bununla beraber regl ağrısı da yaşıyorum :( Başına böyle birşey gelen var mı?Soluma yatamıyorum oturduğumda dahi ağrım var :(
alinci01
Aynı zamanda duşa girdiğimde karnım çok sertleşti ve ağrımaya başladı :(
alinci01
??
Cagla96
Bence kesin doktoruna bi git. Bişey yoksa bile için rahatlar. Benimde sağ böbreğim agrıyordu doktora gittim böbrek büyümesi çıktı. Erken Doğumu dahi tetikliyormuş. İhmal etme lütfen
Burcuctn
Ibenimde sol arka tarfım baya ağrıyordu gece uyuyamadım geçen gün bıçak saplanıyor gibi oluyordu 15 haftalık hamileyim doktoruma sordum normal dedi hamileliğin ikinci 3aylık döneminde klasik olan bağ ağrısıdır dedi
qnlburcu
Mutlaka doktora git. Önce bi idrar tahlili yaparlar sonra ultrasondan takibini yaparlar. Böbrek büyümesi taş kum veya enfeksiyon varsa erken doğumu tetikleyebilir. Tedavi ve takip baslar. Geçmiş olsun.