Nuryener Sizi çok iyi anlıyorum inanın ben de çok yazı okumuştum hatta doktora çocuğum olmuyor diye gittim hsg çekelim ve hemen aşılama yapalım size dedi ben hsg çektirdim ama aşılama yaptırmadım aynı sizin gibi hsgye çok umut bağladım çoğu yerde ilk 4 5 ayda hamile kalınabileceği yazıyordu ilk ay olmadı ikinci ay olmadı 4 5 ay olmazsa aşılama yağtıracağım dedim 4. Ayda 2 gün reglim gecikti ve hamile olduğumu öğrendim çok şükür gerçi ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı ama düşükten hemen 1 ay sonra tekrar hamile kaldım lu an 27 haftalık hamileyim şükür ki içinizi ferah tutun kendinize bir kaç ay süre tanıyın