birdilektut15 Kızlar bende gebelik şekeri çıktı şeker yüklemesinde dün diyet verdiler başladım dün bi anda şekerim 58 e düştü bügünde öğlen yemeğini yedim meyve yedim 1.saatinde şekerim 68 di bu durumu yaşayan var mı acaba
hamilesavis19 birdilektut15 şeker çıkanlarda meyveyi kısıtlıyorlar diye biliyorum. Hatta karbonhidrat ve meyve birlikte kısıtlanıyor. Diyette söylemediler mi?
Nturkoglu birdilektut15 kaç haftalıksın. Yani bende kendimde var diye düşünmeye başladım henüz test yaptırmadım tabi ben 20+1. Bi ayaklarda yanma sıcak basması oluyor birkaç gündür içim yanarcasına soğuk bişeyler arıyorum