cylnboran04 G_h1 hic bakmadim doktora gittim once 25 lik sonra 50 lik simdide 75 lik Verdi ekimde kontrolum var
Esra995 G_h1 2 ay önce sizinle aynı seviyelere düştü düşmesi bebek için daha iyi dedi doktor ama tabiki sürekli kontrol altında olun dün gttim 4 u geçmiş ilacımı yükseltirler bayaa