cylnboran04 mlkunal insallah kiz senesidir insallah benim de hayirli saglikli kizim olur Allahim nasip Eder insallah
mlkunal cylnboran04 bende bi oğlum var 7. Haftadayım merak ettim:) tabi öncelik sağlıklı ve hayırlı evlatlar olsun❣️
elif457_ 16 haftalığım ve bi kızım oluyor cevremdeki çoğu hamile tanıdığımın da kızı olucak sadece bir tane erkek bebiiş var bildiğim bence kız senesi bizim burda en azından