hamzaezel Çok geçmiş olsun, çok üzgünüm. Bir de perinatoloji görsün, başka doktora da mutlaka gidin bence. Sizinle ilgili sürece ne kadar olumsuz etki eder bilemiyorum ama onu duymak bile eminim sizi nasıl mahvetmiştir. 25.haftada anomali sebebiyle sonlandırma oldu benim. Çok zor, üzüntünüzü anlıyorum. Allahım yardımcınız olsun inşallah.