Dün sabah yarışın yapıldı doğum için yemeği suyu herşeyi kestiler ayrıca vücudum güçsüz düşmesin diye takviye serum bile takmadılar. Bugün öğlen 1 de suni sancı verdiler akşam 6 da yine hiç açıklığın olmadığını söyleyerek beni sezaryene hazırladılar yarım saat önce saat akşam 9 gibi doktor geldi siz niye bu hastayı hazırladınız diye sordu onlar da sezaryene alıcam dediniz dedi doktor da alabilirim ilerleme olmazsa dedim dedi daha birbirlerinden haberleri yok 4 saattir bekliyorum giricem ameliyata diye .açlık değil de susuzluktan artık dilim damağım kurudu tükürük bezleri çalışmıyor susuzluktan hala da bekliyorum birde dedi ki seni sıraya yazdım ne zaman sıra gelirse o zaman alcakmış. Çıkcam dedim bırakın beni dedim çıkarmıyorlar da. Oturdum ağladım sinirden çok psikolojim bozuldu zaten iki gündür sancı çekiyorum üstüne birde açlık susuzluk mahvoldum aklınız varsa uzak durun bu hastaneden