Superisibeyza devlette iyi doktorlar olsa bile yoğunluktan hiç zaman ayrılamıyor maalesef doğru düzgün soramıyorsun anlatamıyorsun benim gördüğüm kadarıyla. memnun olanlar nasıl memnun anlayamadım. Optimed seda hanımda takipliyim baştan beri çerkezköy devlette de bulabildikçe gidiyorum halime hanıma mesela ama sadece ilk haftalarda alınan rutin tahlilleri istemişti o kadar. 30lu haftalara geldim hiçbir gittiğimde tahlil vs hala istemedi doktor sayısı çok yetersiz maalesef bir doktorda takipli olmak zor.. ultrason da oldukça kötü eski her devlet hastanesinde böyle değil ama buralarda böyle.
en basitinden yazın memlekette bir kontrole gideyim demiştim doktor sağ olsun takipli hastası olmamama ve Tekirdağ’da yaşadığımı döneceğimi söylediğim halde hemen kan idrar tahillerine bakalım yine de deyip bakmıştı.