Kızlar 20+4 teyim bugün ilk pilates dersime gittim. Ve açıkçası biraz zorlandım çünkü pilates veya spor geçmişim yok masa başı çalışıyorum hiç hareket etmiyorum. Kol bacak omuz vs çekme hareketleri yaptık ama benim her yerim çok ağrıyor ve arada kasıgım ağrıyor. Bebeğime bir şey oldu mu acaba iyi mi yani ona iyilik olsun diye başladım ama sanki içeri de o da hareketlerden zorlandı sıkıştı gibi bilmiyorum ya normal mi böyle hissetmem